Imorgon är det måndag och jag längtar dit av två anledningar.

Just nu vill jag bara ha någon som kramar mig. Någon som ligger och småpratar med mig i min säng. Någon som sedan lämnar kvar lite av sin lukt i täcket till kvällen så att jag inte känner mig helt ensam då heller. Eller bara att den sover över också.
Jag har berg med läxor som bör göras och på rummet har jag andra sorters berg, bestående av kläder och tidningar, som bör plockas upp. 
Läxorna måste jag bitvis ta tag i men jag tror jag ska jaga reda på filmen Persepolis för att få gråta lite.
image334
(För att göra hela situationen lite mindre seriös)

Emma

join our sect
Postat av: Anonym

emma, jag blev jätteglad när jag såg dig i min cosmopolitan! jättejättefint arbete, du är så otroligt söt! verkligen ett modellansikte, och kroppen med dessutom

2008-02-12 @ 19:44:35
Postat av: Emma

anonym: Oj Va! Gud vad söt du är! Har inte sett bilderna sedan plåtningen. Då kollade jag inte så noga, men jag tyckte jag såg så fel ut. Eller jag ser ju inte mig själv som en modell och så satt jag runt alla de där andra modellerna. Var en ganska udda känsla. Hahha


join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback