Jag har gett mig in i något dumt.

Från igår natt då Charlott kom till mitt hem någon gång vid ett. Vi kände nämligen inte för att vara ensamma.
Här nedan ser ni mig fixa min lugg och Charlott som sitter och lyssnar på Lykke Li på den lilla söta bandspelaren som jag införskaffat mig. Just nu är vi hos charlott och vinpeppar, hon har inget vettig program att redigera bilder i.
image378
image376

Emma

join our sect
Postat av: agnes

gud vad mysigt.

2008-02-29 @ 22:48:32
Postat av: Anna

Fina linnen, klänningar, whatever, ni har då!

Postat av: --irjana

vad söta era klädnader är, och ni två likaså.

2008-03-01 @ 02:05:58
Postat av: elin

tyckte om bilderna

2008-03-01 @ 09:32:14
URL: http://hurryupjack.blogg.se
Postat av: Anonym

du är som hundra personer i en, du ser annorlunda ut hela tiden, ändrar stil hela tiden, jag tyckte mest om när du var tillsammmans med den där killen vad han nu hette, för då såg du lycklig ut hela tiden på bilderna och du hade ditt fina hår och dina fina kläder, nu är du någon annan, du verkar så olycklig, vilket är synd

2008-03-02 @ 15:40:50

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback