pushin my button be like a squirell grrl

Varför bryr du dig? Varför spelar allt så stor roll? Vems rykte ör det du försöker upprätthålla? Vem ör det du försöker hålla kvar? Vems känslor vill du äga? Varför bryr du dig om emotionella saker, och inte bara det som märks, Dina handlingar? Sluta tänka, GÖR. Jag tror jag älskar nike, just do it! Jahgko0mmersmsadigochdetärfel,jagvetmenjagkanintehjälpajagtyckerjusåhimlamktiomdig,jagärredanfullochdetkanbaraslutailllanunärdetinteens ärmöjligtattdetblirduochjag,mylovejaghatqarmittliv, jag hatar känslor och jag älskarvin

Charllott

                                                                                           


join our sect
Postat av: --irjana

jag hatar också känslor och älskar också vin.
lycka till.

2008-03-01 @ 02:06:54
Postat av: --irjana

ps. kan man få en beskrivning lite info lite intro på vilka ni är som driver denna bloggen. hade varit kul att se vilka det är som ligger bakom inläggen man läser var dag :) kram tjejer.

2008-03-01 @ 02:07:59
Postat av: Charlott

irjana, tack. åh vad söt du är, jorå, det borde man kanske göra. det finns dock redan en liten beskrivning av twx mig, mitt första inlägg i bloggen. men jo, det kan vi göra. Puss


join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback