Som att somna med fuktigt hår.

Nu har cosmopolitan kommit ut. Känns så konstigt att se sig själv i ett sammanhang med tre supersöta tjejer och så är man själv där. Lite tråkigare och lite mer opassande känns det som. Eller lixom, man känner sig själv som sig själv och att se bilder på sig själv känns väl alltid lite konstigt.
Men imorgon ska jag på dress off dress on för att byta kläder.
Och jag vet. Bloggen suger just nu. Men har haft massor av plugg(me and Charlott alltså.) och idag kom jag hem sent. Men nu har jag en kamera igen också, så allt borde bli lite roligare snart.
För övrigt fick jag nya elle idag. Den ser lovande ut. Nu ska jag gå och leta kläder jag int evill ha längre. Jag tycker ni ska göra det samma. Puss.
image341image342
Bilder från cosmopolitan

Emma

join our sect
Postat av: Anonym

du är lungt sötast där! fast, som du säger. känns ändå på nått vis konstigt. man ser dig mer som emma än som...en av dom... liksom.. :P

2008-02-13 @ 22:46:56
Postat av: Emma

anonym: Haha ja. Jag det känns verkligen märkligt. Och min favorit är hon i mitten. Olivia heter hon. Älskar hennes utseende. Lagom annorlunda.

Postat av: Isa

Dör så söt du är på bild 2.
Och så blir jag arg på livet över att du får Elle före mig fast du bor way längre ut på vischan än vad jag gör! (Okej arg på livet är väl att ta i, men du förstår. Jag bor i the hood, GurraB, du i frickin' Mörtnäs!!)

2008-02-13 @ 22:57:05
Postat av: anna

Du är precis lika söt som dem, tjejen! om inte sötare. bild 2 är helt: ojwow.

2008-02-13 @ 23:10:22
Postat av: klara

du är väldigt söt! du ser så naturlig ut. :)

2008-02-13 @ 23:25:09
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se
Postat av: irene

skitfint! du ser jättebra ut där,
den orange håriga tjejen är hot like hell också

2008-02-14 @ 12:49:47
Postat av: fanny

emma, du är den sötaste på bilderna! även om de andra också ser fina ut, är du ändå snäppet underbarare! :D

2008-02-14 @ 14:56:06
Postat av: elizabeth

aw, du är sötast av alla, där du sitter som en ängel bland skyltdockorna.

2008-02-14 @ 16:31:41
URL: http://besattavfelkille.blogg.se
Postat av: Anonym

Vill inte dissa men första bilden? Haha.

2008-02-14 @ 17:32:00
Postat av: Emma

Anonym: Det är intressant med folk som letar fel. Men om det behagar dig att "inte vilja dissa" men andå göra det så visst. Vad ska jag säga? Tyck jag är ful. Det är lixom inget jag kan ändra någons åsikt om men man kan spara på onldiga kommentarer och släppa det här med att "jag är bara ärlig". Tänk så här,om det uppfyller två kriterier så brukar det oftats bli rätt vettigt enligt mig:
Snällt? Nödvändigt? Sant?
Jag kan bara se att det uppfyller ett av kriterierna.
Plus att jag tycekr bilden är söt när alla klättrar omkring. Haha.

2008-02-14 @ 21:20:49
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: hanjja

grejen är -enligt mig- att du ser yngre ut än de andra. vet inte om du är det eller inte, men så äre

2008-02-14 @ 21:31:39
Postat av: Emma

hanjja: Jag gillar att se yngre ut. Så tack!

2008-02-14 @ 21:54:03
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Charlott

"Vill inte dissa men är så puckad att jag gör det, höhöhö jag är så smart att jag gör sånt jag inte vill göra, höhöh (fast egentligen vill jag såra och dissa för att mitt liv är så pass ointressant att jag spenderar min tid med att skriva onödiga kommentarer i en blogg om andras liv. höhööhöh)

2008-02-14 @ 23:15:13
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Anonym

just can't take it anymore

2008-02-14 @ 23:27:56
Postat av: Emma

Alltså vidskeplia miss C säger jag bara.

2008-02-14 @ 23:48:08
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw finaste bilderna!

2008-02-15 @ 08:37:59
Postat av: Anonym

Vart har jag skrivit att du är ful? Det ser dumt ut att bara en liten del av dig syns. Vi har förstått att du tycker att du är söt. Det är väl det hela bloggen handlar om, ditt utseende?

Och Charlott, exakt vad vill du säga? Pajas..

2008-02-15 @ 09:56:36
Postat av: Emma

anonym som skrev senast: Dumt att man bara ser lite av mig? Jaha. Och? Det är väl inte det som är grejen med bilden. Utan att alla klättrar om kring lite. Fattar inte vad du vill komma fram till.
Och jaha. Tyck att min blogg handlar om mitt utseende och tro att jag tycker att jag är söt. Sedan kanske inte fallet är riktigt så, men om du väljer att misstolka(som folk så flitigt verkar villja göra)
så gör det.

2008-02-15 @ 10:11:57
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Charlott

det den sk. "pajasen" exakt vill säga är att du och din kommentar var onödig då du skriver att du inte vill göra det du just sedan gör på ett väldigt bansligt sätt. Tragiskt att du 1. försöker ursäkta ditt onödiga och otrevliga beteende och 2. ens tar dig tiden att göra en sådan kommentar, att du sedan nu även försöker misstolka och bara jiddra behöver vi inte tala om.

Om du inte uppskattar bloggen, varför ens ge den tid?

2008-02-15 @ 10:28:06
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag glömde, jag är varken fashionista eller modell.

Jag tycker inte det är så konstigt att "folk" tolkar det som att du själv tycker du ser bra ut. Varför lägga upp en massa bilder på sig själv om man inte tycker man är snygg..?

Still a pajas.

2008-02-15 @ 12:04:42
Postat av: Emma

anonym: Så du tror att jag lägger upp bilder på mig själv för att jag tycker att jag är snygg? Om jag visste att jag var snygg skulle jag inte behöva lägga upp bilder på mig själv. Jag lägger upp dem av en så simpel men dålig och beroendeframkallande sak som bekräftelse.
Så ja, jag tycker det är udda att folk tror att jag tycker att jag är snygg. Väldigt udda.

2008-02-15 @ 14:50:17
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Charlott

Vore det inte konstigt att Inte lägga upp bilder från sitt senaste jobb, när det är just bilderna som Är jobbet? Emma bloggar ju om sitt liv, saker som sker i vardagen, då är det väl en självklarhet att bilder kommer upp från hennes tex senaste modelljobb? Att du sedan dessutom ser just det här med att lägga upp bilder på sigsjälv som att bara tycka och vilja visa hur snygg man är, a det är precis som emma skriver väldigt udda.

vet du vad just ordet pajas betyder?
(det är någon som gör lustiga misstag med flit för att underhålla, lite som en clown alltså. Ser ingte riktigt kopplingen mellan en clown och att ge svar på tal men visst, go crazy med ordboken, varför bry sig om underlag för ens ordval?)

2008-02-15 @ 15:39:14
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Lo

Fint!

Postat av: Jenny

Tycker att du ser lite för vanlig ut i jämförelse med de andra tjejerna, jättevanlig. Tycker det är roligare att se på lite mer originella modeller men det kanske inte är negativt att se "vanlig" ut. Jättekul för dig att du har fått igång din modellkarriär nu, gillar dessa bilderna mycket mer än de i frida, keep going girl!

2008-02-17 @ 14:18:23
Postat av: Fanny

Du har kanske inte ett lika särpräglat utseende som dom andra, men åandrasidan så ser du ut att vara mer genuint vacker.
Du är vad modevärlden behöver!

2008-02-24 @ 00:10:10
Postat av: Anonym

Du är finast av alla. Äääälskar ditt utséende!

2008-02-24 @ 02:03:15

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback