thoughtscolouredeyes

När det är För hemskt, för miserabelt och när ens tillstånd endast är ett patetiskt försök att förtränga och hålla sig för gråt. -Då är det dags att överge sig själv och göra något större.

Jag orkar inte längre, jag ska bli ytlig på så vis att jag inte involverar några som helst känslor i mina handlingar. Det gör för ont att bry sig. För att lägga fokus på annat än antilivslusten så ska jag också engagera mig i något som är större än mig. Jag ska starta ett eget projekt nu, jag ska förändra världen med litteratur och ren information om yttrandefriheten. Jag ska på något vis, få in regentkritisk och upplysande litteratur i Ryssland. Ni vet säkert om hur sjuk korrupt och manipulativ duman i Ryssland är, jag såg även de 2 dokumentärerna på svt om Alexander Litvinenko och Anna Politkovskaja. Jag kan inte leva med tanken att Rysslands befolkning ska bli som världsbefolkningen i 1984. Man måste försöka förändra. Annars är allt meningslöst.


Förövrigt var det lite roligt i onsdags, var på stash/ace och träffade där en mycket trevlig kvinna vid namn Annika tror jag. Annika som gick i klassen över mig på högstadiet och som var den enda i skolan som inte hade fjortisstil. Hon och hennes vän var så söta och nämnde också att de gillar bloggen. Så himla gulligt.


Charlott


join our sect
Postat av: Linnea

Hihi, Angelica och jag tyckte det var kul att träffa dig ;)

2008-02-29 @ 12:16:49
Postat av: Charlott

Åh justja, Angelica heter hon och är blond söt tjej?haha underbart iaf. vi ses säkert ute igen! Puss

Postat av: Stina

Oj det där var bra - mycket bra!
Satt och slappsurfa och läste plötsligt lite engagemang, härlisch! Gör allt det där nu, det blir bäst.

2008-02-29 @ 18:12:21
URL: http://www.sonofdaddy.blogspot.com
Postat av: Charlott

Stina, Tack att du tror på min idé. ja, jag Måste göra det. Puss!

2008-03-01 @ 13:12:39
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Erik

Pöh, rädda ett land som behöver räddas mer

2008-03-01 @ 19:29:54
Postat av: Charlott

erik, Va? jag vet att folk svälter, kvinnor och barn tvingas in i prostitution, folk mördas för religion, läggning, eller för att de uttrycker sin yttrandefrihet. Det finns en salig blandning att välja mellan men jag anser att ett land vars regeringen manipulerar och mördar sitt folk är en mycket allvarlig sak. folkmord, där man bombar civila byar och när en bild på ett spädbarn vars huvud är bortsprängt visas kommer någon talesman från putin och säger att "Putin mördade inte ett litet barn, han dödade en blivande terrorist". Hur kan du säga att ryssland är en onödig prioritering?!

2008-03-02 @ 02:30:17
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback