Touched

Är vettskrämd. Hatar detta. Men snart är det över? Måste det hursomhelst. Min besvikelse på att det har dragits ut, skjutits upp i flertalet år är nu istället något jag är tacksam för. Skulle förmodligen inte kunnat granska mig själv och andras beteende och därmed inte kunnat avsäga mig ansvaret i det hela om det blivit av till exempelvis för tre år sedan, inte ens för ett år sedan hade jag varit stark nog. Tror iaf att jag är det idag. Även om jag grinar som en barnrumpa.

Charlott
aka; fysatanihelvetejagkommerlastadigfördetomdetblirsånu,attdetsprickerdetärdittfeljaghatardigdittjävlaas


join our sect
Postat av: maria

be strong gal ;)

Postat av: mli

Svar: Mitt namn kanske inte säger dig någonting. Jag heter i alla fall Emilie och går nu sista terminen i Bäckahagen. Jag är ganska bra vän med Siri K, du kanske vet vem det är?
Hittade bloggen av en ren slump! Den är grym. Ni är grymma.

2008-02-16 @ 21:13:01

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback