Why would you pay to see me in a cage?

För ovanlighetens skull kommer här ett litet inlägg om några positiva saker som hänt/hittats/införskaffats/ska ske i mitt liv.
Just nu sitter jag och äter kallrökt, ekologisk och KRAV märkt lax. Den är blek för att det inte är några tillsatser och gudomligt god, mums.
I måndags var jag och isa på äventyr i Sundbyberg och jag fann min kärlek. -En liten igelkottväska, ja, det ä ett ihåligt litet igelkottgossedjur, gjort på "100 % other fibres". Underbar hursomhelst, och den kostade ynka 5 riksdaler! (bild på detta mästerverk kommer snart!)
En annan bra grej är att jag har haft privilegiet att fika flera gånger nu på det relativt nya fiket "Södervegg". Det är centralt beläget på söder och har sjukt goda bakverk och mat. Allt är helt veganskt, hemmagjort, Och billigt!
Och ännu en bra grej, på fredag ska min vän Erik spela på elverket med sin bandkollega Said.(
http://www.myspace.com/saidanderik) Alltså, bandet Merci har sin första spelning. Ser framemot det. .
(att skolan går åt pipsvängen och att min ekonomi blev svårt misshandlad idag behöver vi inte tänka på.)

Charlott
image340
image339

FOTOGRAF, HEDI SLIMANE


join our sect
Postat av: Isa

Mycket trevlig post måste jag säga. Jag funderar på att göra en event för vårt plugg på torsdag. Eller är det kanske fånigt att göra en closed event och bara bjuda en? Haha.
Puss min fagra mö.

2008-02-12 @ 21:58:29
Postat av: Charlott

Haha åh! jag älskar dig. göret! döp det till nåt fancy franskt, ha med fin s/v bilod med parisfeel, ÅH älska closed event för 2. haha
Puss adams sandlers favorit!

Postat av: juliete

HEIDI!!!!!!!!

2008-02-13 @ 16:34:45
URL: http://www.juliete.blogg.se
Postat av: erik

Heter han inte Hedi?

2008-02-13 @ 20:03:42
Postat av: Kvisten

Hedi Slimane!
Skippa versalerna, baby!

Smetigt hångel - din kvist

2008-02-13 @ 20:09:47
Postat av: Josefin

var ligger södervegg?

2008-02-13 @ 20:46:25
URL: http://tjajosefin.blogg.se
Postat av: Charlott

Josefin, södervegg ligger på katarina bangata, alltså 1 minut fårn chutney/blålotus på bondegatan!

tack erik o jacob, ibland går tysken lös med versalerna..

2008-02-13 @ 23:23:21
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback