Är bamse kommunist?

Jag sitter här och utnyttjar verkligen min existens till fullo, jag äter kalamata oliver + tartexmackor med smörgåsgurka och önskar att jag kunde få somna in. Woopido vad livet är härligt.
Inte ens när jag sover får jag vila ut, drömmarna hånar mig, de ger mig hopp om något som är förlorat. (och ja, när jag skriver det så börjar mina ögon tåras och lilla sorg-djuret tar ännu en liten tugga av min själ)

Igår var verkligen så sjukt tråkigt, eller innan ML, hos mig, hade jag och emma det sjukt mysigt och kul.
God middag och rött, vi borde ha stannat hemma. Folket på ODDsters var inte kapabla till att ha kul. Musiken sög. Jag var dum nog att inte ha kontanter med mig och betalde därför med kort = jag köpte alldeles för mkt. Fan.
Nu väntar jag på att älskade vanilla ska komma hit, vi ska plugga franska. Jag ha inte gjort något jag borde gjort detta lov.

Mitt liv är lika underbart som en akut diarré-attack.

Charlott
image383
jag på min gas-spis, lagom glad i hatten för att tycka att ett självportätt är lägligt.


join our sect
Postat av: Anonym

sjukt snygg är du!

2008-03-02 @ 11:39:18

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback