I thought I was someone else, someone good.

Jag förstår mig inte på mig själv. Eller till viss del börjar jag göra det, och jag kan säga er att det inte är mysigt. Det är inte charmigt på något vis att granska sig själv och upptäcka flera brister som man verkligen borde och kan göra något åt. Om man orkar. Vilket jag inte gör, för jag är en lat djävel, bevis på det är att jag nu tänker gå och lägga mig istället för att skriva arbetet jag skjutit upp i en månad. God natt.
Charlott
image398
Idag var det ingen vanlig skoldag, istället spenderades dagen på diverse olika utställningar, däribland besökte vi fotografins hus (som förövrigt numera ligger vid norrmalmstorg ist för skeppsholmen) Där är det just nu en utställning av Tom Hunters bilder. Sevärt, väldigt fina bilder.

join our sect

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback