Konsten att vara snäll

Jag är en mycket bitter kvinna just nu. En cynisk, rödhårig pessimist med ständigt argt ansiktsuttryck . Arg är jag, mycket mycket arg. Bits gör jag också.
(Kom nyligen hem från föräldrar+elev+ledning-möte på skolan. Vi satt från 18:30 till 20:50 och kom inte fram till någonting. Usch för hur världen faktiskt är, så oansvarigt och sorgligt att man inte är mpn om att den kommande generationen ska vara glada och utbildnade människor. Nej, man satsar på arga, frustrerade självlärda individer. Lovely. Alltså, mötet var alltså inte direkt bidragande till min sinnesstämning och livssyn.) Charlott

join our sect
Postat av: sissel

var det där ett möte bara för dig eller för alla?
för då har jag verkligen missat nått!

Postat av: moa

vart köpte du hennan som du färgade håret med?
du vart så fin att man vill prova själv:D

2008-03-07 @ 14:42:12
Postat av: Charlott

sissel, haha det var ju klassmöte och man skulle ha med sina föräldrar och allt! hah.

moa, jag köpte min henna på hälsokostbutiken i götgatsbacken!

2008-03-07 @ 17:46:18
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback