last night's phrases

Det gör faktiskt fysiskt ont när folk sviker. Det gör faktiskt för ont för att det ska vara värt att ens engagera sig. Jag vet inte vad som är värst, men jag vill inte vara med längre. Jag vill inte ha någon i mitt liv vars handlingar och tankar kring mig rör mig. Man blir bara sårad. Och det gör för ont. för djävla ont. jag är dessutom allergisk mot tårar (ja det låter bara påhittat och dramaqueen men det är sant) min hy kring ögonen är överkänslig och tårar som är så salta är därför för starka och jag blir alldeles rödflammig/prickig och svullen. Det svider. Räcker det inte med att man sitter och gråter? Nej, varför skulle något vara hemskt och jobbigt när det dessutom kan vara obehagligt och plågsamt? Åh vad självömkan är mysigt, känner att bloggen blivit väldigt väldigt peppande, kan tänka mig att den skulle fungera som inspiration för kommande carneval i rio. Så fylld av liv och sprudlande glädje. ÖH

I wanna sleep in my bed, I wanna clean up my head, don't wanna look this dead, don't wanna feel this dread

Charlott

join our sect
Postat av: sissel

åh
tårgrejen knner jag igen och det är så sämst.
att när man sitter där och gråter så ska det plötsligt svida som fan.
inte okej.

Postat av: Klara som alltid är här för dig

Underbara du, vad det än är så kan du alltid prata med mig? Så lyssnar jag.

2008-03-02 @ 11:48:48
URL: http://myspace.com/thisisfirstaidkit
Postat av: Malin

Som Sissel tårgrejen känner jag igen. Att när folk sviker man vill kräkas, spy, hugga av deras huvuden fast man vill ju att det bara skulle ha låtit bli.

2008-03-02 @ 12:22:32
URL: http://winunder.blogg.se
Postat av: Charlott

sissel, ja exakt, och att jag dessutom blir alldeles förstörd i huden och ser lite halvt störd ut är också lite jobbigt. menmen.

Klara, vi ses i veckan, puss du är väldigt bra.

Malin, mjo, jag önskar bara att jag aldrig ens blivit känslomässigt involverad med någon, att de inte ens skulle varit kapabla till att såra mig så djupt.

2008-03-02 @ 12:47:26
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Anonym

bloggen har blivit lite deppig på sistone ;(/

2008-03-02 @ 13:07:41
Postat av: maria

puss

2008-03-02 @ 20:16:28
URL: http://humansickness.blogspot.com
Postat av: Ma.

Man väljer vad som gör en förbannad.
Vi väljer vilka tankar vi tänker. Vi kan välja hur vi vill använda tanken. Låt ingen ta din energi.
Hoppas det blir bättre! Bestäm dig för att du är bättre.

2008-03-03 @ 15:10:37

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback