Saker som är komiska.

Nu har det kommit in lite klagomål och önskemål till bloggen. Dels att jag och C ska skriva lite om oss själva, dels en fråga om varför Tilde inte skriver och sedan om att vi blivit deppiga på senaste tiden.
Att berätta lite om oss själva kan vi se till att göra inom en snar framtid.
Tilde är borta för att så kan det gå ibland, livet är inte riktigt planerat.
Och angående att vi är deppiga är för att våra liv jobbar rätt hårt emot oss just nu. Det går nog över snart. Och att jag har fått sämre stil och ser mindre lycklig ut sedan jag gjorde slut med Emil (som förövrigt var typ ett år sedan nu?) är väl inget jag riktigt vet om det stämmer. Jag var rätt deprimerad när jag var ihop med honom. Inte på grund av Emil, han är en sjukt underbar person och jag gillar honom på alla sätt och vis, men livet var bara lite krångligt just då.

Men för att bryta denna negativa trend som satt sig i denna blogg så ska jag skriva om något positivt:
Idag var jag på en ansökan till UWC en utländsk skola som inriktar sig mycket på att man ska hjälpa folk. Det var först gruppdiskussionoch sedan satt man och fikade, pratade med gamla elever och med de folk som söker inte till skolan i väntan på att det skulle bli ens tur att bli intervjuad.
Det kändes i alla fall som om det gick sjukt(!)bra och även om jag inte ens kommer vidare till nästa intagning (vilket man får reda på om ca 2 veckor) så känner jag att jag presterat så mycket jag kan idag och det gör mig nöjd!

image390

Emma

join our sect
Postat av: Anonym

du har snyggaste stilen i la stada, punkt slut.
tummen upp till negativa-trenden-brytning, det gillas!
hoppas att livet slutar vara en bitch och att allt blir finemang igen.
haha, jag känner mig så rolig som är stolt över att du är med i cosmopolitan. fortfarande liksom!
bara för att jag har följt din blogg dagligen sedan urminnes tider får jag känslan av att jag känner dig lite smått, och därav bubblar stolt-känslorna upp. pinsamt, ja

2008-03-02 @ 21:08:14
Postat av: Anonym

jag gillar din blogg och dina bilder jätte mycket så jag länkar din blogg om det är ok ? ;)/malin

Postat av: eln

hojhjoj, så du tänker lämna oss stackare på kulturama alltså?
(idontblameyou, ifall man säger så..)

2008-03-02 @ 22:51:22
Postat av: Josefine

alltså Emma, måste du vara så satans snygg? Liksom, vad är din hemlighet?

2008-03-03 @ 00:58:06
Postat av: Emma

Josefine, en daglig (eller snarare nattlig) dos av kakdeg gör dig söt som socer. åt precis lite nu

2008-03-03 @ 01:17:09
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch, det låter ju så hemskt när du säger att tilde är borta... är ni inte kompisar längre? Ha en bra dag i alla fall!

2008-03-03 @ 14:39:32
Postat av: mli

du har inte förlorat stilen :)

2008-03-03 @ 14:59:21
Postat av: Ellen

Med tanke på att du har så snygg stil verkar du vara rätt person att fråga vilka butiker du tycker man ska besöka om man åker till sthml? Ska vara där två dagar under påsklovet.

2008-03-03 @ 16:46:54
Postat av: Emma

Ellen: Alltså, beyond retro är alltid en favorit. Götgatan är lite tråkig men där kan man väl hitta en del. Bondegatan, åsögatan och massor av sågator där runt om kring. Eller föresten. Kolla på http://www.alltomstockholm.se/

2008-03-03 @ 22:38:51
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: irre

berätta mer ingående om skolan, verkar intressant men lite luddigt?

2008-03-04 @ 02:23:21

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback