It's hard to find a friend.

Idag fick jag lön från att jag jobbade i somras. Jag fick mycket mer än vad jag trodde, jag har mycket mer på sparkontot än vad jag trodde. Detta leder till att jag har mer pengar än beräknat, detta betyder i sin tur att jag har mer pengar över att spendera.

Kul, skulle jag kalla det.

 

Jag ska dessutom läggas upp på sthlmsgruppen den här veckan.

Efter alla dessa år så satsar någon på mig.

Kul, skulle jag kalla det.


join our sect
Postat av: Lina

jag vill titta i din bilddagbok! men nu har du bara för vänner ju. :(

2007-08-28 @ 21:39:37
Postat av: Emma

MEN! Jag heter FUCK4FREE nu. INTE passthison.

2007-08-29 @ 00:01:46
Postat av: saga

grattis snygging! till sthlmsgruppen

2007-08-29 @ 19:59:23

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback