Klättra i luften.

Att minnas:

1. Inte ät jordnötter.

Jag åt en här om dagen. Detta ledde till att jag nu sitter här med helt upp fuckade slemhinnor, helt enkelt; jag har blivit förkyld.

2. Inte köpa vinterjackor i augusti.

Jag har köpt en vinterjacka. Vet inte om jag ska behålla den eftersom jag vill ha en svart. En speciell svart som jag spanat in på h&m dessutom. Varför köper jag då en grå jacka bara så där impuls?

3. Äta grapefrukt oftare.

För att det sticker kul på mina läppar då, som om de hade somnat.

 

Imorgon börjar jag skolan.

Jag känner mig vilsen.

Jag har kompisar.

Jag har inte kompisar.

Det beror hur på man ser det.

Jag har mitt ex. Så underbart att ni kan vara sams. ? Vad tråkigt att du har skuldkänslor gällande allt.

Jag har en ny kompis vi har umgåtts rätt intensivt senaste två veckorna. Gud så trevligt att ni går ihop så bra. ? Tråkigt att veta att denna människa säger upp kontakten med sina gamla vänner och verkar ha rätt höga krav på sina vänner.

 

Med det där sista överdrev jag nog. Det är bara så konstigt.


join our sect

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback