Sthlmsgruppen.

Idag var jag hos sthlmsgruppen. Jag förväntade mig en rådiss, som vanligt, men den här dagen ville ödet, om man nu väljer att tro på det, något helt annat.
Jag har stor hips, vilket jag är väl medveten om, men de vill ge mig en chans ändå.
Va? Tänkte jag samtidigt som jag känner mig lite munter. Men man vet aldrig med dessa agenturer så jag kommer inte inbilla mig något försen jag ligger där på sidan. Dessutom är det inte säkert att jag får jobb bara för att de lagt upp mig. Men jag får en ordentlig chans i alla fall, mer än vad man egentligen kan begära.

Men tack tack och önska mig lycka till.image14

join our sect
Postat av: Anonym

Har du stora höfter? :S Ehh..

2007-08-27 @ 19:40:04
Postat av: Emma

Du kan säga vad du vill. Men jag har stora höfter. Du kan göra en utredning och kolla på folk med samma midjemått som mig och du kommer upptäcka att jag har det.

2007-08-27 @ 20:02:15
Postat av: Anonym

Lycka till, men varför kan man inte checka din bilddagbok längre?

2007-08-28 @ 13:12:19
Postat av: Emma

det kan du! Jag heter fuck4fre nu. Hahaha

2007-08-28 @ 18:21:10
Postat av: Anonym

Ehh, jag 63 i midja och har skitsmå höfter. Ditt midjemått har verkligen inget att göra med dina höfter. Så drop it.

2007-08-29 @ 22:09:19
Postat av: Emma

nej det vet jag, men det är ändå hårt dom modell om man har hips över 90 vilket jag har. Sedan har jag en mycket smal midja.

2007-08-30 @ 00:52:55
Postat av: Rana

Men äsch du, har aldrig tyckt att du har stora höfter. Och det där går ju att vinkla sig mot på fotograferingar.

Postat av: J.

vad kul, lycka till! du är så sjukt sjukt snygg!

2007-09-02 @ 10:51:13
URL: http://trickyickylick.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback