5 myror är fler än 4 elefanter

Fuk.  Jag är dålig och har inte gjort skolarbetet jag stannade hemma förra torsdagen för att göra.
Murmehlhucshkja (en censur för diverse hemska svordomar). Jag kommer aldrig igång, har kört fast innan jag ens börjat. Det är en ond cirkel, en cirkel som måste brytas, men det löser jag efter jul. Typ.


image167
Nina Hemmingsson, älska

Skolarbete, Jag? Va?! Tills på onsdag? VA, Jag tror jag hör dåligt! Spraaaaaaaaak.

(I min fantasivärld finns inga komplicerade matematiska beräkningar, inga djävulska uppsatser behöver skrivas och min klent byggda kropp behöver inte prestera idrott.

KESO och Fairtrade choklad finns i överflöd, då och då flyger en punchrulle förbi i takt till M.I.As "Jimmy", Lou Reeds "Perfect Day" och Stereototals "Wir Tanzen im 4-eck", jag är genuint lycklig och alla som betyder något för mig dansar tillsammans med mig på en äng med doftande blommar alá "mumin-hejdå-låten").
Snälla, väck mig inte.

Charlott


join our sect
Postat av: Emma

(fast det stämde nog aldrig riktigt för inte tusan kan
myrorna mörde elefanten)

Postat av: Charlott

Ey! dom är fortfarande FLER än 4 elefanter. Och! om dom vore sluga skulle dom kunna smida ihop en konspiration mot elefanterna, en myra kunde agera mullvad (haha vad roligt, ett till djur, men jag syftar på mullvad, som insider) de andra kunde forska fram ett elefantvirus-pulver som de sedan kunde krypa in med i öronen och snabeln på de fyra elefanterna. Alltså en mullvad/insidermyra och fyra forskare som utför det hela medan mullvaden distraherar elefanterna! HA! där ser du, 5 myror ÄR fler än 4 elefanter!

2007-12-04 @ 22:21:01
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Anna Bo

Den där onda cirkeln är allt för välbekant. Jag sitter mitt i den just nu, faktiskt.

2007-12-05 @ 14:47:34
URL: http://ruminating.blogg.se
Postat av: erik

låter pruttigt det där du.

2007-12-05 @ 22:57:02
Postat av: gallon.blogg.se

hehe, den lilla bilden var skoj:)

2007-12-05 @ 23:01:05
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: Charlott

Anna Bo: Jo det är nog ganska vanligt, och lika jobbigt som vanligt.

Erik: Jo, fisigt, nästan lite fjärtigt.

gallon.blo.,. jo Nina Hemmingsson gör riktigt roliga grejer.!

2007-12-07 @ 15:08:33
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback