Det snurrar i min skalle.

Efter en hel dag av plugg så känner jag att jag gjort mig förtjänt av värdelösa facebook spel (just nu Tover Bloxx) och snart ska jag viga min värld åt mina modemagasin jag inte hunnit läsa än (fashion som jag hittade på ett café och jag frågade och fick ta det, nya nummret av elle och dansk). Nu undrar jag också om ni vet vilka vårkollektioner som är 20-tals inspererad, hade en ammsor som jag glömde spara bilder från. Skulle vara snällt om ni kan säga några ni minns!
image177
Utanför statsmissionen till mitt samhällsarbete om hemlösa.
image178
Utanför statsmissionen till mitt samhällsarbete om hemlösa.
image179
Jag tror han hette Nisse. Han stälde i alla fall gärna upp på bild. Till mitt samhällsarbete om hemlösa.

Emma

join our sect
Postat av: Anonym

vad hemskt.. jag blir ledsen

2007-12-09 @ 23:53:06
Postat av: charming man

:/ surt sånt.

Postat av: Emma

Ja, man får bra lust att göra något åt hemlösas situation.

2007-12-10 @ 00:05:45
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: hanna

ja det är hemskt ,men det måste vara ett intressant ämne att arbeta om och väldigt fina bilder.
-hanna

Postat av: Johanna

Jätte fina bilder!

2007-12-10 @ 10:56:51
URL: http://www.disktrasa.tjejsajten.se
Postat av: frida

så fint av dig

2007-12-10 @ 14:53:06
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Lo

john galliano var väl främst med 20-talet i vår va?

Postat av: siri

riktigt bra bilder, du far fram verkligheten i dem!

2007-12-10 @ 19:22:21

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback