Ditt långa hår

Om mindre än 5 dagar är det nyårsafton. Vad ska man ha på sig?

Där jag ska fira är temat svart/vitt och att se proper ut. Då känns den lilla svarta ganska given, lite trist men given, för vitt vill jag inte ha på mig.


Jag tänker paljetter, blandade material och siluetten! Siluetten är viktig och minimalistiskt ska det vara! Följ alltid Coco Chanels råd (hennes ord är lag)! Ta alltid av dig en av de accessoarer du var på väg ut med!

Och varannan vatten! Glöm inte det, för girls, killar gillar inte fulla tjejer!


Charlott
image223
vackra Jane Birkin


join our sect
Postat av: erik

jag tycker det är givet att den svarta är given på en fest med svart&vitt tema om du vägrar vitt. Fuck that, gå i rosa.

2007-12-27 @ 00:26:36
Postat av: Tilde

haha eller hur! heja erik!

Postat av: Charlott

Men nej, det är ju inte så kul, ska ju se propert och stilfullt ut, kommer jag i rosa känns det bara som om jag skriker efter uppmärksamhet. Plus, jag gillar inte rosa.

2007-12-28 @ 21:14:26
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback