Fantomsmärtor.

Jag kollar varje år på julkalender, med undtantag i 5an - 7an möjligtvis då jag antagligen var för ball för sådant. I år handlar det om en flicka som bor ihop med sin mamma och hon vill att det ska förbli så. Dock har mamman börjat intresserat sig för grannen och då önskar sig flickan "en helt vanlig jul". den lataste nissen (eller nissan eftersom det är en tjej) på nordpolen får uppdraget och det ser ut som om det aldrig kommer att lösa sig.
Jag gillar flickan som spelar huvudpersonen, hon är bra för att vara barnskådis tycker jag faktiskt, och väldigt söt. Men jag är lite besviken än så länge! Ha inet varit riktigt action. Men vi är ju endast inne på 4de dagen så jag får väl ge den nåra dagar till.

En annan julkalender värd att följa är
oioioi, om du gillar ordvitsar vill säga. Har följt den i tre år, ett litet skratt varje dag. Haha.

Men idag köpte jag i alla fall sådana här glowsticks. Tänkte fota nästa analog uppgift med sådana. Vi ska nämligen skildra en låt med foton och jag orkar ine göra det så deppigt så det får bli let there be light med Justice.
image161
image162
Skulle bara testa att knäppa igång en pinne för att se hur starkt de lös.

Emma

join our sect
Postat av: sissel

att du redan har en idé till den uppgiften!
herregud!

2007-12-05 @ 13:08:54
Postat av: amkou

söt bror?

Postat av: Emma

Sissel: Hahah jaa! Men det är ju bara att knåpa ihop något typ. Hoppas bara att det blir bra.
amkou: Ja, min bror är himla söt!

2007-12-05 @ 17:33:56
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: linette

jag gillar den nedre bilden väldigt mycket

2007-12-06 @ 17:25:18
URL: http://elephantgun.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart fick du tag på glowsticken?

2007-12-09 @ 22:29:27
Postat av: Emma

Teknikmagasinet!

2007-12-10 @ 17:53:05
URL: http://passthison.blogg.se/

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback