Hejdå.

Ibland vill man inte vara Tilde, hon är så dålig på att planera.
STRULIG, var ordet. Jag är helt ur bruk just nu.
Imorgon bär det av mot Berlin. Och jag är hel ur funktion, jag kan inte få någonting gjort.
Allt är huller om buller,
Ojdå, boende?
Ojdå, pengar?
Ojdå, Rob har inte svarat? (Ev. boende)
Ojdå, alla dessa otvättade kläder?
Ojdå, VA min enda väska är större än den får vara?
Ojdå, juste nyår... vänta nyårsklänning?
Ojdå, juste omklacka skorna oups?
Ojdå, kamera... vänta har inte sett den på några veckor?
Ojdå, ojdå, ojdå?


image228
Jag ägnar min otroligt dyrbara tid till att ligga i min säng och tänka:
Tänk om detta är sista gången jag ligger i denna säng? Tänk om nåt händer? Tänk om planet störtar? Jag kanske alltid levt så hetsigt, det kanske är för att jag helt enkelt vet att jag kommer att dö nu? Hm, jag kanske helt enkelt ska städa mitt hus så mor och far slipper att göra det. Kanske ska skriva en bok om mitt sista dygn i liv?


image229
Jättefin t jag fick av min bror i julklapp som han tryckt själv, dock min äldre bror!

Annars en söt grej Rob skrev:

"- Rob can you please marry me now in Berlin? I think i need a man like you, i've heard that you german guys are... kind of calm down..?

-haha i should... but you're a swedish girl, i've heard that you're very.... unreliables....?"

Tänkte, är det så?

Jajuste, det kanske är sista gången jag bloggar?! Ha det så bra i era liv då.  Aja, nu måste jag springa och kolla om mitt pass är giltigt samt leta efter någon som kanske har tre tusen kronor att skänka?


 Hejdå /Tilde (framkalla aldrig på Odenplan somsagt)


join our sect
Postat av: Jasmin

Det löser sig, det kommer fixa sig tillslut. Med skånsk dialekt timbuktu.

2007-12-27 @ 23:16:40
Postat av: Anne

Snygga bilder.

2007-12-28 @ 00:27:31
Postat av: Erik

Lycka till Tilde!

2007-12-28 @ 18:27:23
Postat av: Josefin

ÄLSKAR den översta bilden!

Postat av: Emma

Jaaa, den oversta ar underbar (emma har pa bloggen, orkar inte fylla i adressen. Puss. Hoppas du overlever i Berlin

2007-12-30 @ 12:08:08
Postat av: annie

du skriver bra.
vem är rob?

2007-12-30 @ 19:40:46
Postat av: Charlott

dina bilder är finast, du är finast, jag är orolig för dig, hoppas berlin är underbart. Puss

2007-12-30 @ 23:07:44
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback