I'm sorry, he was mine!

Herregud, pappa har fått vinterkräksjukan!
Jag har inte vistats i deras hus på 49 timmar. Jag får bara inte bli sjuk!

Men nu när vi ändå varit inne på Devendra Banhart så såg jag honom live i somras på Way Out West och det var fantastiskt! Hade en scenflirt med Noah Georgeson, så när han sjöng själv,  blinkade, log och höll  ögonkontaketen med någon var det inte till er flickor framför mig som blev chockade och hoppade runt av lycka utan det var till tjejen bakom er, nämligen jag hah!
(I'm sorry, he was mine!)

 Min Berlin budget ligger annars massa minus. Jag har 2600 kr att leva på en vecka:
1000 kr boende (Det ä bara för fyra dagar, resten.. tja vi räknar med snälla människor eller nåt.)
1000 kr klubbinträden (Och det är minimalt på en vecka)
250 kr busskort
300 kr museum, dricka, diverse presenter.
50 kr frukost, lunch, middag, kläder och andra viktiga ändamål.

Fick däremot 500 kr av mina kära farföräldrar, fast nä.. köpte upp 250 kr på skor idag (yesyesyes)

image213
Skulle vilja ha en klänning i detta tyg, kanske en vägg också.



Tilde

join our sect
Postat av: Denise

hahaha´flirten med noah låter underbar!

2007-12-22 @ 21:43:07
Postat av: Anonym

asfult

2007-12-23 @ 00:17:30
Postat av: Tilde

Hm, det kan vara därför jag är lite fäst vid det. Tillsammans med en liten svart skinnjacka..

Postat av: Emma

Du ar underbar Tilde! Haha. Du kanske kan flirta till dig lite matpengar pa nagat vis, eller fa pengar i julklapp? Man kan ju alltid hoppas!
Snart ar det val jul ocksa. Har ingen vidare koll pa dagarna.

Men God Jul TildZ!

2007-12-23 @ 06:54:59
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Klara

Noah är så snygg. Fast inte som Devendra dock, men ändå.

2007-12-23 @ 11:49:12
URL: http://animalcracker.blogg.se
Postat av: Charlott

fan, nu ör din mobil avstängd? otroligt. haha/buhu vet ej om jag ska gråta eller skratta, tror jag glr sistnämnda, haha. sämst!

2007-12-23 @ 12:49:45
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback