Känna är farligt.

Kanske, kanske lägger jag upp dessa bilder med dessa underbara skönheter för att ni också ska få njuta av dem. Eller så är det endast, ja endast, för att just de här bilderna fick jag ibland höra att jag liknar dem på.
Hoppas skadar inte.
image180
Gemma Ward
image181
Mona Johanesson

Emma

join our sect
Postat av: M

Emma, du är ju lik Mona hur du än gör flicka! Hur snygg som helst!

Postat av: Charlott

Yo Mona, eller Emma menar jag, pallra dig till Stadsbiblioteket och gör mig sällis? (så trist att sitta och skriva mytarbetet här i min ensamhet.. buhu..)

2007-12-11 @ 15:52:18
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: a

den bilden på mona är inte alls fin.
fast den bruden är galet snygg annars. älskar henne.
men den där bilden är inte snygg.

2007-12-11 @ 16:41:24
Postat av: hampus

"caring is creepy" blir snarare "känna är obehagligt/läskigt". Men jag orkar inte säga detta till dig IRL så du får läsa det här

2007-12-13 @ 23:48:44
Postat av: Anonym

Men hampe jag vet! Jag vill inte få det så likt låttiteln. Men det blev väl för lik efter som man kopplade.
/emma, pallar inte skriva in mitt namn osv, haha

2007-12-14 @ 18:15:44

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback