Kram from vietnam.

Chillar i Vietnam som ni vet. Just nu ar jag pa nagat trakigt sun-resort stalle. Ogillar verkligen iden med att aka till ett exotiskt land och spendera tiden vid en turistig strand som lika garna skulle kunna vara i Grekland.
Men snart ska vi vidare och det till ett mindre turistigt stalle.

Men jag tankte i alla fall saga att nar jag kommer hem sa kunde vi(Jag, Tilde och Charlott) gora sa att man kan komma pa ett tema(typ fotografer, smink vad som helst) till varje vecka sa skriver varje person ett mer organioserat inlagg varje vecka till temat. Man kan ta bilder, gora research eller helt enkelt lagga ned lite mer tid pa helheten.
Har forstass inte snackat med flickorna annu, men hoppas de orkar ta sig igenom detta inlagg!
(Ni kan ju foressten uppdatera lite mer va va va!)


P.S. Forlat analfabetsvenskan men jag saknar de tre sista bokstaverna i svenska alfabetet.D.S.

Emma

join our sect
Postat av: Charlott

Jo det låter great, skulle nog vara ett bra lyft för denna blogg och skulle vara kul att behöva göra researches och Faktiskt kanske tom,. lära sig något nytt. När ja får välja tema ska jag tvinga er läsa mina böcker moaha.!

Men. Saknar dig, det är inte ko att bara åka bort i 3 veckor. Inte ok. Tycker du gör bäst i att åka hem igen, nu, medensamma, medelBums! haha PUSS

Postat av: Emma

Men alltsa! Du kan ju inte saga att vi ska skriva om EN bok! Okej om du har bocker som tema, menen specifik bok blir nog lite torrt att skriva om...!

2007-12-21 @ 16:14:35
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Charlott

nee, fatta recensioner och sen debattera för sin sak, du vet hur du och jag kan ha motsatta meningar om saker, det komemr vara eldiga debatter, spännande att följa! haha

2007-12-21 @ 17:47:23
URL: http://passthison,blogg.se
Postat av: erik

ja inte kickis äventyr på dagis 3.

2007-12-21 @ 19:58:23
Postat av: Emma

Men Charlott! Inte en bra ide! Du skulle lixom ofrivilligt tvinga fram mina antiasikter bara for att jag vet att jag maste saga emot! Vi skulle bli mordiska allesammans!

Haha

2007-12-22 @ 03:51:14
URL: http://passthisn.blogg.se
Postat av: Charlott

haha, jo risken för någon form av massaker skulle ju medfölja. haha. nejmen din idé verkar väldigt intressant, lovely.
God jul!

2007-12-23 @ 18:29:26
URL: http://passthison,blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback