Me Gustas Tu

Jag har fått vinterkräksjukan..

image214

Så min jul är ungefär lika bruten som djurets nacke, denna stackare låg utanför mitt fönster förra julen.


Och Charlott, jag kan inte ens släpa mig till min hall där mobilen tjuter. Därför är jag onåbar! Förlåt.

Men God jul alla!
(Hoppas inte hemska sjukdomar tar sig in i er nu.)

Tilde

join our sect
Postat av: Charlott

åh vad hemskt, allt. djuret förra året, stackars älskade raindear.! jag ville förövrigt bara ringa och säga god decemberhelg och önska krya på, men åh, hoppas du blir bättre så snart som möjligt, puss!

Postat av: Anne

fan va segt!

2007-12-23 @ 18:09:58
Postat av: Emma

Nej... ar det sant? Men kraksjukan gar over ganska snabbt ju. Nar aker du? Du koommer vara en liten spinkig pinne nar du aker till Berlin. Forsok ata fast du inte har pengar. Puss!

2007-12-24 @ 04:38:19
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback