The sun Is not yellow it's a chicken

Så var det jul igen, och jag älskar black cab med jens mer än någonsin. (Kom på det när jag av ett tekniskt felsteg råkade sätta på den) När han sjunger "Oh you're so silent Jens, well maybe I am, maybe I am" ja, det är så otroligt fint. Tänkte lägga upp texten här, men kom på att ni förmodligen kan den utantill.

Denna dag kommer mina öron masseras av ljudvågorna från: Jens lekman, lyssnade flitigt på honom ett tag men lade av, (varför?) Fiona Apple bara för att hon är en fantastisk lyriker, Dylans äldsta plattor, Lou Reed, transformer plattan ja tack, massa Lennon, Panda bear, Cocorosie, Devendra Banhart och Hendrix. OCH babyshambles "the lost art of murder".


God jul, önskar

image221

Charlott


join our sect
Postat av: Klara

Sundbyberg, onsdag?
God jul, haha.

Postat av: jannike

GOD JUL CHARLOTT, EMMA OCH TILDE!!!!!

/jr

2007-12-24 @ 14:21:08
URL: http://turnintoyou.blogspot.com
Postat av: Tilde

åh fina du! Ska nu lyssna på Panda bear och sända dig änglatankar! Illamåendet börjar dra sig ur min kropp och snart kan jag träffa dig igen! Klarar inte av tanken att din kjol ligger i mitt hus, samvetet äter upp mig inifrån! Så när har du tid?

Ska snart göra teckingar till min familj av vad dom KUNDE ha fått i julklapp haha.. men först ska jag bara sitta i några minuter och titta på ditt porträtt och le över vilken vacker vän jag har!

2007-12-24 @ 19:51:10
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Charlott

klara, jo maybe that, men tors vore bäst, om det går. Detsamma Puss!

jannike, tack detsamma!

Tilde, åh. fina du, jag ska göra detsamma (änglatanker till dig och pandabear!) men haha det är ingen fara, efter all denmna julklapp komemr jag Aldrig kunna knäppa den där kjolen, haha,. eller kanske efter nyår typ. Men jag kan hm, vad gör du på fredag? då borde du vara frisk, right? åh, saknar dig, jag kanske kan ons också, men lite fullt upp typ. fredag vore perfekt!

Du är så underbar, älskar dig. PUSS

2007-12-24 @ 20:31:09
URL: http://passthison,blogg.se
Postat av: Tilde

Du låter nästan berusad, oläsliga meningar med blandade bokstäver hit och dit, stora bokstäver. Vad för julklapp? Jag åker ju på fredag så det är orimligt! vad gör du tisdag?, onsdag?

Saknar dig och Emma! Undra vad hon gör nu? Dansar magdans med nån casanova haha! Puss!

2007-12-24 @ 20:36:22
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Charlott

hahah full? på julmat isf. haha, jag fick bla. en kamera! wiho, en 400D, me happy, typ. fast jag är bara pepp på analogt just nu men men. vad fick du?

Men vad sägs om ons, vi spikar ons!
Åh jag saknar er med, haha lätt, eller så blir hon buren av några beundrare på en såndär öhm, smyckad bår? haha och så går hon på togapartyn och blir matad med druvor tror jag.
PUSS

2007-12-24 @ 20:41:31
URL: http://passthison,blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback