Trippa på tå.

Idag var jag med om min första plåtning. Det var kul och spännande och solket där var mycket trevliga, förståss. Jag hoppas att jag gjorde bra i från mig osv osv.
Cosmo hade tydligen hittat mig via min blogg! Haha, verkligen otippat och kul. De frågade om jag hade någon praktik och att jag kanske kundre praktisera där. Jag sade att jag nog inte hade någon praktik. Men jag ska nog maila och fråga om jag kanska får praktisera där ändå, om jag inte är i vägen. Men det skulle vara jättekul i alla fall.
Givande dag må jag säga, inte så givande inlägg. Borde skärpa till mig lite här.
image168
Min månadsstatestik. Vad hände den 4de undrar jag?

Emma

join our sect
Postat av: Anna

Antar att det var väldigt många som såg att www.shecity.tjejsajten.se hade länkat till dig sent kvällen den 3:e.

2007-12-06 @ 20:50:04
Postat av: Ms. Behavin'

Nää, men va konstigt! Precis sådär gjorde min statistik också! Jätteglad blev jag... Nu.. Not so much! =)

Postat av: Adéle

haha samma sak hände mig=) att shecity länka å helt plötsligt hade man hur många läsare som helst

2007-12-07 @ 12:33:39
URL: http://adell.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback