Vad som behövs.

Nej, nu måste jag tagga till mig. Vara lite seriös. Hahah.
Nej men igår hade jag pepparkaksbak. Vi började kvällen med att jag sade "Men okej, lite seriösare än förra året." men allt slutade lite oväntat, nämligen såhär:
image153
De andra gruppens bidrag till pepparkaksbakningen, min grupp fick inte ihop något alls. Detta skulle föreställa en galen livespelning.


Isa har sedan tidigare glömt sitt stroboskop här hemma hos mig och min bror. Vi tog fram det och började kasta groda. Verkligen supersvårt att fånga grodan eftersom det vart så svårberäkneligt att se vart den skulle hamna! Ena sekunden höll någon i den, andra sekunden var den mitt i luften och plötsligt kunde den hamna på en.
Det såg ut såhär ungefär:
image154
En groda, lite av en Janni, Charlot som poserar och en Oscar som är sjukt inne i spelet.

Sedan slutade kvällen med frjotisbilder i min säng.
image155
Moa, Nalle, Janni, Isak och jag.

Emma

join our sect

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback