Vi räknar fel.

Vi var i studion i fredags för första gången. Tilde ville dock inte vara med på bild och hon använde en annan kamera. Men här är i alla fall jag och Charlott. Hon visar hur man ser sur ut på riktigt. Hon tyckte nämligen att jag inte kunde p.g.a. mina förbaskade uppåtmungipor.
image171image172
image173image174
Bilderna på Charlott har jag tagit, bilderna på mig har Charlott tagt.

Emma

join our sect
Postat av: Charlott

Jag är också ett föregående exempel av "fuckedupface" du lyckades inte med den minen heller, skärpning! haha

Postat av: oli

du är sjukt mkt snyggare i smink!

2007-12-09 @ 17:47:24
Postat av: Emma

Det tycker inte jag! Jag tycker jag ser bedrövlig ut i smink!

2007-12-09 @ 17:52:53
URL: http://passthison.blogg.se/

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback