Welche Farbe hat meine samvete?!

Anslöt mig till datorn i tron om att hitta en desperat, Charlott framför sin dataskärm grinandes pga att uppgiften aldrig blir gjord . Tänkte att vi kunde lägga ner våra 1 timma och 8 minuter som kvarstår av deadlinen (svenska som ska skickas in senast 23.59) till att prata om hur dåliga vi är och om hur vi faktist ska skärpa oss, rycka upp oss och lägga upp en plan hur nästa uppgift ska lämnas in hela 3 veckor innan deadlinen. Hur våran lärare ska bli så häpen att han tillochmed ger oss ett nytt betyg som överträffar mvg, kanske jätte-mycket-väl-godkänt!

Ska även rycka upp mig vad det gäller mitt usla bloggande, anledningen är väl att jag inte riktigt har tid. Fast när jag närmare ser på saken lägger jag sjukt nog bara ner all min tid på att komma på dulgliga ursäkter till alla mina försenade inlämningar i skolan. Jag är nog som Charlott inte gjort för skola, deadlines osv.

43 minuter kvar..

Nu när Charlott inte var närvarnde har jag själv listat ut en hur bra plan somhelst medans tiden tickar.
Jag skickar in ett blankt mejl, därav tror läraren att jag skickade uppgiften men den blev bruten eller whatever!
Då har jag ungefär en dag till på mig. (Skulle kunna göra den medans jag fikar med Rebecca imorgon?!)
Ah, vad skönt nu kan jag lägga ner resten av natten till att plugga inför matteprovet imorgon! (omprov)

Tilde

join our sect
Postat av: Emma

Ååh, gulleplutt. Hahhaha. Hoppas allt löste sig nu!

Postat av: David

Kool blogg. Skulle du möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att höra av dig eller kolla in vår sida!

2007-12-06 @ 17:43:47
URL: http://www.adoperator.se/
Postat av: Charlott

Åh vad vi är sämst, tildz, efter jul, då Jävlar! seriöst, vi ska endast skriva mvg och framförhållning ska bli våra nya smeknamn!

2007-12-07 @ 15:10:00
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback