When rutin bites hard

Idag lider jag av den värsta åkomman av dem alla. Matbaksmällan. Det är inte kul.

Man mår så sjukt illa, känner sig krampaktigt mätt och kan knappt röra sig utan att ens mage vänder sig så det känns som om något förödande skall ske. Nej, nästa år blir det måttligt med julmat och jag ska inte äta halva tårtan sen, även om vitchokladkladdkaka är sjukt gott så nej, det är inte värt det dagen efter. Nu ska jag gå och lägga mig och försöka ignorera kväljningarna.


Puss, Charlott


join our sect
Postat av: tilde

vi ska ses imorogn!!

Postat av: Frans

Den här bloggen fungerar inte utan Emma. Så dåliga inlägg då.

2007-12-25 @ 23:18:37
Postat av: Anonym

jag håller me, de va bättre förr. haha

2007-12-26 @ 12:13:02
Postat av: Charlott

lovely att träffa dig idag,. du var finare än jag mindes, haha, så snygg, älskade din kavaj!

frans och den anonyma, tur att emma kommer hem snart, eller iaf nästa vecka, tur också att hon faktiskt bloggar från vietnamn också, TIPS, kolla under fliken "Emma" så slipper ni läsa de andra inläggen !

2007-12-26 @ 18:43:48
URL: http://passthison,blogg.se
Postat av: johanna

emma är skitbra. ni två är också skitbra!

2007-12-27 @ 12:21:16
URL: http://www.hunnd.se
Postat av: Anonym

nej!! ni tre olika är mycket bättre. ni är olika och det är roligare att läsa om alla tre. keep it up!

/Julia

2007-12-28 @ 00:53:51
Postat av: Charlott

johanna och julia, tack så hemskt mkt, kul att ni tycker så!
Puss

2007-12-28 @ 20:52:38
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback