Badboy potnoodles


Salam, det är jag som är Charlott och jag kommer att skriva här lite då och då, mest bara som utfyllnad i Emmas redan fulländade, omtyckta blogg, hehe.
Som ni flitiga läsare säkert förstått har jag turen att gå i samma klass som Emma och Tilde, alltså foto-ettan på Kulturama. Jag gillar som sagt att fotografera, är musiknörd (beatles, babyshambles, the doors, fiona apple, nirvana, john lennon, tv on the radio, velvet underground, jimi hendrix, björk, animal collective, the horrors, cornelis vreeswijk, feist, bob dylan, joy division, för att bara nämna några).
Jag är ganska konstig, (att vara normal är överskattat, och förresten, vad Är normal?) skratt-slampa = skrattar ofta och gör det gärna åt allt och med alla, gillar att hypa vardagliga ting och ord, lär märkas i framtida inlägg. 
Läser relativt mycket (nytt ryck) och är för tilfället extremt fascinerad av maffiakulturen. Just nu är jag också inne i en ganska bra period av mitt liv, jag är lycklig med undantag ca varannan dag.
Om allt inte bara tar slut när döden kommer och tar mig en dag hoppas jag att jag blir reinkarnerad som katt.
Och vore jag en frukt skulle jag vara ett blåbär, mest för att det inte är en frukt utan ett osvenskt bär, och konstig och halvtysk som jag är tycker jag det lät roligt.


Tack för mig, Puss

Charlott


join our sect
Postat av: Anonym

välkommen

2007-11-22 @ 17:39:14
Postat av: Charlott

danke

2007-11-22 @ 20:14:28

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback