Dumt av mig.

Nu vart det lite missförstånd i min blogg, från min sida. Hoppas ingen är sur - och om någon är, var det på mig i sådana fall! Jag borde tänka på att det är några här på jorden som skriver i min blogg och man ska vara lite försiktig, jag brukar tänka på det men jag trodde läsarna i alla fall begränsades till folk i min ålder.

Över till något roligare: Jag fick MVG på mitt matteprov. Bara ett poäng från fullpott.
På förrprovet fick jag nämligen vara G+ och matte är det jag brukar få bra på så jag vart lite besviken på mig själv.
image115
Bild av Helmut Newton

Förlåt igen.
Emma

join our sect
Postat av: jannike

grattis till det fina resultatet.

Postat av: Gjermundastrid

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2008-06-04 @ 07:21:32
URL: http://xenista.com/gjermundastrid

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback