Färgen röd.

Jag har nynnat på Love's a game med The Magic Numders hela dagen och tänkt att "Love is just a lie happens all the time". Det underliga med detta är att det får mig ännu mer kär och mycket gladare. Jag skulle kunna citera Håkan och säga att "Nu kan du få mig så lätt" för så känner jag mig just nu. Jag är kär i allt och alla!
Puss.

Juste, sedan ska jag på två castings på torsdag och så ska bidlerna från testfotograferingen läggas upp på sthlmsgruppens sida i början av nästa vecka. Spännande att de resultatet.

image133
Charlott på Örtagården. Älskar hennes tee.

Emma

join our sect
Postat av: jannike

jag hoppas att du är lite kär i mig då emma..

Postat av: erik

vilka är dessa små-bögor du har ftt efter dig?^^

2007-11-27 @ 22:31:13
Postat av: agnes

The magic Numbers ät såååååååå bra!

2007-11-28 @ 12:15:05
URL: http://eyeswereblue.blogg.se
Postat av: Charlott

fulaste flickan i världen, gah, men det är kul att vara ful också.öh.

2007-11-28 @ 20:07:33
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback