För att jag tröttnar så lätt.

Idag tog jag en bild till mitt visum. Jag ser väldigt fjollig ut.
image68
Jag har även märkt att jag inte tycker att det är lika intressant att läsa bloggar längre. Beror detta på att jag har skaffat ett liv och behöver inte bry mig om andras liv på samma sätt längre, eller beror det rent ut av på att alla bloggare skaffat ett liv och inte orkar skriva lika intressanta bloggar?
Lustig hur man kan se på saker från olika vinklar.
Haha.

join our sect
Postat av: Emma

alltså.. jag ser så fjollig ut på bilden! Börjar nästan fnissa lite!

Postat av: Klara

Jag tycker du såg riktigt bra ut ju! Hupf!
:)

2007-11-03 @ 14:13:47
URL: http://jattemycketklara.blogg.se
Postat av: Z

du har väldigt hängiga ögonlock. har märkt det på andra bilder också. och små ögon. flottig näsa. man ack så sööööööööööööööt!

2007-11-03 @ 19:23:27
Postat av: Emma

Alltså.. haha på den här bilden fick de ta om typ tusen gånger för att jag blinkade men..

2007-11-04 @ 12:14:06
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är skitful, orka.

2007-11-06 @ 14:54:59

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback