Jag borde inte bry mig, men det gör jag ändå.

Igår var jag på street med min bror för att fynda lite. Hittade en röd mössa och en svart kofta. Kanske kommer bilder åp det senare eller så.
Jag var även barnvakt igår, det var därför jag inte hann lägga upp något här eller så. Men jag och barn, en mycket konstig blandning. Men det vet ju inte grannarna om. Så de betalde mig glatt när de sen kom hem.
image70
Bror.
image71
Jag i pappas oljerock, jag ser trött ut. Men det var jag säkert också!
image72
Åkte till Hornstull.
image73
Fyndade lite på street.

join our sect
Postat av: anna

vilket/vilka objektiv använder du dig utav?

2007-11-06 @ 01:47:43
Postat av: Emma

50 mm 2.5 på de här bilderna! Annars 17-40 4.0

Postat av: Anonym

hur fotar du/redigerar du? dina bilder är så.. mjuka men ändå skarpa, fattar du? du är väldigt duktig iallafall! och väldigt söt!

2007-11-11 @ 12:39:13
Postat av: Emma

Anonym:
Ja, du. Jag trixar mig fram lite beroende på bilden. Lägger på lite extra skärpa och så! Som sagt, testa testa så får man ofta som man vill efter ett tag.

2007-11-11 @ 13:25:39
URL: http://passthison.blogg.se/

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback