"Jag vet inte vad jag gjorde innan Facebook kom", E.V.S

Jag, Charlott, blev utmanad av Emma,

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
- den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor
- i slutet av inlägget skriver du namnet på och länkar till de 8 personer som du, i din tur, utmanar


1. Jag har sjuka fobier


2. Jag lever efter "you only live once"(klyschigt i know, and I am Kishti)och är extremt impulsiv, vilket har försatt mig i många underbara och mindre underbara situationer


3. Tål inte tanken av litenhet, att jag är en i mängden som inte kan göra någon påverkan på världsalltet. Inte bara är jag ung kvinna, jag har inga kontakter så jag kan inte mygla in mig någonstans bland makthavande. Och att starta ett parti, när svenskar röstar så att sverigedemokraterna är det största partiet utanför riksdagen känns inte mina åsikter, det jag vill kämpa för som något som folket skulle rösta fram, så fuck it. Orkar inte ens försöka (vilket är så vekt men jag är bara en simpel människa vars existens inte spelar någon större roll i det hela, gnällig är jag också)  


4. Jag har egentligen "askblont hår" = råttfärgat fast tråkigare, i alla fall i mitt fall, och just nu drömmer jag om rött hårsvall.


5. Jag förstod ordet "balle"s riktiga innebörd när jag gick i femman, jag försökte få med en dikt i skolans kalender som handlade om "Bollen Balle och hans kusin Kalle". Och nej, den kom inte med.  


6. Har alldeles för många laster och brister


7. Är vidskeplig


8. Jag vill ta ett tåg till polen, sätta mig under ett tragiskt sönder koldioxiderat (vet att det inte är ett riktigt ord) träd i ett äkta öststatlandskap och skriva en bok som inte nödvändigtvis behöver publiceras, ens läsas av någon, vill bara göra det, nu.


Jag utmanar ingen för jag är egentligen internetofob och har därför inga roliga kontakter, eller jo, jag utmanar Erik och Jacob, twigandbeaver



Nu ska jag slagga till klockan 11 imorgon, för jag har tagit sovmorgon (lat och dålig som jag är).Puss


Charlott


join our sect
Postat av: Erik

wow!

jag hänkar till Baltikanien.

skriver listan imorn, idag blire sex and the city

Postat av: Kvisten

Erik - Polen ligger ju inte i baltikanien!
Charlott - Det blir kallt att sitta och skriva under ett träd! Ett tips är att ta med varma kläder och mycket cigaretter...

Pussochbazz
Le Kvist

2007-11-23 @ 15:38:50
URL: http://twigandbeaver.blogg.se
Postat av: amalia

little miss star är tillbka i en ny blogg, spana gärna i den! :)

2007-11-23 @ 17:18:20
URL: http://amaliasstil.blogg.se
Postat av: Charlott

erik, i sommar bär det av, till nåt öststatplace iaf.

Kvisten, tack för tipsen, men jag tror jag får hålla mig tills i sommar, då kan jag bo under trädet också.

2007-11-23 @ 18:19:59
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: amanda

hahahahaha, e.v.s som i ebba von slynow?

2007-11-23 @ 19:42:04
URL: http://sillycrimes.blogg.se
Postat av: Charlott

yes! kvinnan, myten, legenden - Ebba von Sydow

2007-11-23 @ 20:13:39
URL: http://passthison.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback