Konsten att glömma totalt allt vad det gäller nyttighet.

Är man svullig för att man gör kakdeg och äter?
.. även en nyttig tjej har sina svaga stunder. Jag är deppig med rätten att svulla. Lovar att någon kommer säga nu att man får svulla ibland! Men frågan är om man får svulla kakdeg rakt upp och ned.

Emma

join our sect
Postat av: bela

Klart att det är svulligt! men om det är dåligt eller inte är en helt annan sak. vilket det inte är. det är ju gott och klart man skall unna sig det.
det är svårt att försöka vara nyttig på en lagom nivå. oftast går det för långt och man börjar tänka på vad man stoppar i sig mer och mer. bäst är nog att skita i att tänka överhuvudtaget

2007-11-26 @ 18:26:19
Postat av: anton

varför inte bara röka?

2007-11-26 @ 18:48:05
Postat av: Amanda

kakdeg är det bästa!

Postat av: OMG

Jag brukar göra bulldeg och kladdkakesmet och äta utan några som helst intentioner att faktiskt göra kakor/bullar av det.
Minst en gång i veckan! (y)

2007-11-26 @ 19:38:01
Postat av: johanna

jag hoppas för din skull att det är färdigjäst kakdeg!
den bästa kakdegen: ben & jerry's cookie dough
peace

2007-11-26 @ 20:54:35
URL: http://www.hunnd.se
Postat av: Charlott

MC, jag ska ge dig en receptbok med den där indie-grunkan OCH den bästa kakdegsvullkagdegen there is, mamas (och ja, det måste va mama och inte mammas) american chocolate chip cookie dough. Alltså! jag tror att gud, alternativt tomten kom på det receptet, eller juste, det var mamma, men iaf. extremt djävla gott, och perfekt svull-food.
(tack för givande samtal om platon vs aristoteles diskution om runt bord. det hjälpte mig, Puss)

2007-11-26 @ 21:13:18
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: en mikaela

vafan, att svulla kakdeg hör ju till vardagen & det är faktiskt en väldigt värdslig sak!

2007-11-26 @ 21:24:18
Postat av: Anonym

Seriöst. Det är typ bäst.
Fast kaksmet är grymmare. Seriöst, en färdig sockerkaka är fakitkst inte så god.

2007-11-26 @ 21:51:18
URL: http://beingright.blogg.se
Postat av: Emma

bela: Jo, visst borde man inte tänka. Men det är kul att må bra också. Det mår man inte när man slutar tänka på vad man ska äta. Eller kanske, jag vet inte om jag prövat på länge. Borde nog försöka!
anton: För att allt handlar om att jag vill vara nytti. Röa.. nyttig, eler inte? HM!
Johanna: Jag gör sådan som inte har jäst eller konstiga saker i! Haha
Charlott: INDIE?!?!? hiihihihih Men gärna.
Och alla andra som bara allmänt håller med att kakdeg är bäst;
PUSS

2007-11-26 @ 22:55:07
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: erik

har inte du sockerfri vecka/månad ?

2007-11-26 @ 23:33:00
Postat av: Anonym

jag tycker absolut att ni ska lägga ut american chocolate chip cookie dough receptet här på bloggen, jag tror inte att det bara är jag som är sugen!

2007-11-27 @ 14:33:10

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback