Min höst är en fin höst.

Vi fick en ny uppgift till skolan, bra att det typ snöat.

Uppgift 3: Höstbilder
Höstbilder, skildra hösten med minst 3 bilder. Är hösten mörkrets intåg med regn, rusk och elände eller är det början på något nytt? Skildra hösten på ditt eget sätt; i naturen, staden eller var du finner inspiration.
Film får ni på måndag resp fredag beroende på vilken grupp ni tillhör i samband med nästa övning. Filmen skall framkallas 19/11 för grupp A och 23/11 för grupp b.
På måndag 12 nov grupp A resp fredag 19 nov grupp B skall ni göra en övning med digitalkamera och jag skulle vilja att ni tar med er egna kameror.
Jag skulle dessutom vilja veta hur många som behöver låna analoga kameror av skolan, kan ni skicka ett mail till mig och berätta så att jag kan se till att det finns tillräckligt många.

lycka till Mikael

p.s tack för en mycket bra redovisning, enormt mycket bra bilder hela dagen!

join our sect

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback