Mitt hår luktar fortfarande rök.

Jag sitter här och väntar på Charlott. Vi ska ha filmkväll, filmkväll med skärckfilmer. Om någon läser detta inom typ, en kvart så skulle jag bli glad om ni hade tips på skräckfilm.
Juste, jag såg en film igår som heter Mulholland drive. Väldigt konstig, väldigt bra. Man bör se den två gånger tydligen, men min bror berättade hans tankar om den och påpekade varenda liten sekund jag var tvungen att minnas. Men ändå, jag kanske ser den igen.

join our sect
Postat av: amanda

the descent eller "instängd" som den heter på svenska..jag minns att jag blev sådär äckligt uppskrämd när jag såg den! :D

Postat av: Frida

Nu finns resultatet från tävlingen upp på min blogg!
Puss Frida!

2007-11-05 @ 18:05:11
URL: http://finafrida.blogg.se
Postat av: tedljunggren

David Lynch är rätt tråkig.

2007-11-05 @ 21:31:58
Postat av: Isa

Håller på att ladda ner den nu, och hittade detta:

Regissörens tio ledtrådar till att tolka filmen

1. Lägg speciellt märke till inledningen av filmen, minst två ledtrådar avslöjas i förtexterna.

2. Lägg märke till den röda lampskärmen.

3. Kan du höra titeln på den film som Adam Kesher vill få med skådespelare i? Nämns den någon mer gång?

4. En hemsk olycka äger rum, lägg märke till platsen för olyckan.

5. Vem lämnar över en nyckel och varför?

6. Lägg märke till morgonrocken, askfatet och kaffekoppen.

7. Vad känns, inses och samlas på klubben Silencio?

8. Var det endast talangen som hjälpte Camilla?

9. Lägg märke till stunderna som rör mannen bakom Winkies.

10. Var är tant Ruth?

..låter som en svår film!

2007-11-05 @ 21:49:57

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback