Som om vi bryr oss väldigt mycket.

Nu sitter jag här. Ensam uppe.Börjar nyktra till. Ätit snabbmakariner i massor. Kommer jag vakna imorgon?
Varför är ingen vid datorn med mig?
Puss

Emma

join our sect
Postat av: Anonym

snabbmakariner hahahahahaha WTF?

Postat av: Anonym

din blogg har blivit så ytlig sen du börjat dela bloggen. verkar som om du tar hänsyn. bara så du vet

2007-11-24 @ 12:02:07
Postat av: Emma

Verkar som om jag tar hänsyn till vad?
Min blogg har blivit "ytlig" för att jag känner att jag inte vill dela med mig av min otroligt patetiska självömkan till resten av världen.

2007-11-24 @ 17:24:18
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Anna (ruminating)

Självömkan är fin. Nej, det kanske den inte är. Men ibland kan man behöva få den ur sig i alla fall. Även om jag kan förstå att det blir svårare att vara intim (eh...) när läsarna blir fler. Eller när man tröttnar på att alltid låta så deprimerad. Men hur som helst, det jag ville få sagt var är väl att sjävlömkan ibland behövs. För om inte ens man själv tycker synd om sig, vem ska då göra det? För mig är det åtminstone så att jag behöver skriva ner lite depp, eftersom jag aldrig kan prata om det. Skriva går, men prata är uteslutet. Allt låter bara fel när det kommer ut i fria luften. Lång kommentar. Puss på det.

2007-11-24 @ 17:37:07
URL: http://ruminating.blogg.se
Postat av: erik

vad gjorde du igår MC?

2007-11-24 @ 17:44:48
Postat av: Charlott

nyktert inlägg? haha, snabbmakariner. Jag älskar dig så.

2007-11-24 @ 18:51:05
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: d

alla dricker och röker,, far på fester, medans mina föräldrar säger att den här helgen måste du vara hemma, fast jag var hos 1 kompis veckan innan, jag har vänner, rätt så många facktis, (men inga nära har jag kvar)men dom gör saker jag får utegångsförbud av,, jag tänker inte dricka,, elr röka, inte ens prova. vill bara vara ute och ha kul me mina "vänner". men de fattar inte mina föräldrar...

2007-11-28 @ 12:48:42
Postat av: Emma

d:
Det var inte snällt av dina föräldrar. Allt bygegr ju faktiskt på till lit. Mina föräldrar vet att jag dricker och de vet att jag absolut inte röker. De vet att de inte kan göra så mycket åt att jag dricker och så, de är mest tacksamma att jag är ärlig.
Men det kan vara svårt när föräldrar inte vill lyssna, som i ditt fall?

2007-11-28 @ 18:44:28
URL: http://passthison.blogg.se/

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback