Vi har inte lärt oss något på flera dagar.

Jag blev utmanad av Annika!

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
- den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor
- i slutet av inlägget skriver du namnet på och länkar till de 8 personer som du, i din tur, utmanar

1. Jag balanserar ofta saker i ansiktet. Om jag t.ex. står och håller i en nyckel så börjar jag lägga den på kinden och försöker få den ligga kvar i så brant lutning som möjligt. Det är otast inget jag tänker på, det är bara sådant jag gör.

2. Vissa dagar är känsligare än andra. De dagar som är känsligare kan jag må illa och det börjar krypa och kräla i kroppen av minsta sak. Som exempel så kan jag må jättedåligt av att någon kliar sig eller trycker in naglebanden.
Fast det där med nagelbanden gäller nog varje dag, jag tycker det är väldigt obehagligt och mest när andra gör det.

3. Jag har haft rosa lugg kombinerat med att resten av håret var svart. Under denna period (ca 3 månader för två år sedan) så klädde jag mig endast i rosa. Observera att det var innan folk började kalla alternativa för "emo", jag påstod mig själv vara synthpop.

4. Jag åker till Vietnam med min familj den 15de december. Det tror jag inet att jag nämt här i bloggen. Eller har jag?

5. Jag har aldrig rökt i hela mitt liv! Inte vatenpipa, inte cigaretter, inte cigarr. Inget inget!

6. Jag sov med prinsesskrona och slöja när jag var liten och jag trodde till 100% att jag skulle bli prinsessa.

7. Jag älskar höga klackskor. Köper sällan skor som har lägre klackar än 10 cm.

8. Jag läste Hanna Fridéns blogg inlägg om att peta ut öronvax med hårnålar här om dagen. Jag försökte medan jag skrev detta inlägg. Nu har jag ont i örat. Aj.

Utmanar bara fyra, för att de är dubbelt så balla! Haha:
Charlott
Tilde
Johanna
Adéle


Lite bilder från gårdagen. Egentligen borde jag plugga, har något att göra i varje ämne förutom idrott. Men men!

image125
Folke klistermärken var länge sedan!
image126
Åt inne i staden men Charlott.
image127
Sedan åkte vi för att se teater med skolan. Han längst fram till vänster står på en upphöjning
(eller så låtsas vi att han till höger är Nils Karlsson Pyssling). Teatern hette "Utrota var enda jävel".

Emma

join our sect
Postat av: jannike

vem blev du utmanad av? hann jag först?

Postat av: Ulrika

HAH det där med rosa visste jag! (Jag har en kompis som har köpt en rosa kavaj av dig via bilddagboken en gång... och ja, det är lite stalker-varning på mig.)

2007-11-22 @ 22:00:39
URL: http://nettelblad.blogg.se
Postat av: Anonym

det där om känsliga dagar, det har jag med. eller jag kanske är så jämt, haha. det värsta är när människor tuggar högt. jag skulle kunna döda någon.

2007-11-27 @ 19:14:40
URL: http://ehlin.blogg.se
Postat av: Emma

Jaaa! Men jag kan bli galen vissa dagar. Jobbigast är det om det är någon man inte känner så väl som man inte kan säga till att sluta upp!

2007-11-27 @ 21:46:37
URL: http://passthison.blogg.se/

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback