Det är dagar som denna man skulle vilja vara fem igen.

Idag åt jag på Hermans. Det är lycka på hög nivå. Synd att det går för snabbt att bli mätt. Chalott och Wiktor var med och Wiktor trodde hans läskiga pälsgrej var en råtta, så han hoppade till när han vände sig om och såg den. (Han trodde det var en råtta för att vi precis hade sett en springa lite längre bort.)
image32
--------------------------------------------------------------------
Jag ska nog vara prinsessa på maskeraden. Jag är fortfarande rädd att det ska komma för få, men nu är jag samtidigt rädd för att det ska komma för många för att mamma och pappa stressar upp mig och säger att det inte får komma allt för många, så nu tänker jag att om något går fel så kommer de bli arga och säga att jag borde ha bjudit färre.
Suck. Önska mig bara lycka till.

join our sect

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback