För att jag väldigt gärna skulle dra fingrarna genom ditt hår.

Jag kom på såhär på kvällskvisten att jag inte hade ätit någon middag. Som tur var väntade en sushi på mig i kylskåpet som jag åt ensam på sängen.
Allt detta gör jag utan ångest eftersom jag nästa vecka har temavecka (=slapp vecka), problemet är att jag tror jag kan sova hur länge som helst imorgon. Men det är ingen vidare idé eftersom jag har skola. PLUS att jag inte vill sova lite för jag börjar bli sjuk, har lite ont i halsen.
Får inte under några omständigheter vara sjuk till Berlin.
image50

join our sect
Postat av: Helena

Jag har tänkt på sushi hela dagen! Åhh, jag villvill ha, men ligger i hårdsparing vad gäller pengar. Jag har förretsen din blogg på bevakning nu! //Helena (hitmedpengarna på billdagboken u know?)

2007-10-18 @ 22:18:02
Postat av: arielle

vad gör du utan ångest, eller, jag förstod inte?
gillar din blogg den är personlig =)

2007-10-18 @ 22:37:41
Postat av: Emma

Alltså! Äter sent utan ångest! det är inte bra att äta sent, det vet ju alla! haha

2007-10-18 @ 22:41:13
Postat av: johanna

Ja! Äta sen är ju värsta döden. Men varför egentligen? Ok man blir ju tjock av det då, men vad händer mer?

Postat av: Anna

Jag tycker din blogg är fin 8)

2007-10-20 @ 13:14:24
URL: http://ruminating.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback