I am all the days that you choose to ignore.

Nu har jag sovit en timme till mitt på dagen, glöm att jag kommer somna i natt, och jag känne rhur mitt hat för stockholmstreetstylebilden på mig växer. Jag ser verkligen ut som en köttbulle.
image54
Väntar på Oscar för att vi skulle luncha.


Men annars så gick jag förbi American Apparel idag och sade hej till den
här unga söta damen
image52
Bild på Singe från hennes egen blogg.

Igår var jag med Filippa. Hon bor i det underbara funkis områdena i Ängby. Sjukt fint.
image53
Filippa i ängby.

join our sect
Postat av: Isa

Jag tycker bilden på dig är så söt, du ser hemskt gullig och snäll ut bara, ingen köttbulle!
Ingen kommer någonsin komma nära mitt hat till min fh-bild, fy fan vad jag ser dryg och självbelåten ut. usch usch.

2007-10-24 @ 20:08:27
Postat av: milk

sydöstran min nya blogg! /signe

Postat av: Anonym

singe betyder apa på franska.

2007-10-24 @ 21:28:00
Postat av: Emma

Kanske det, men antagligen har jag inte så många franska som läder min blogg!

2007-10-24 @ 21:33:08
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: milk

anonym: tur att jag inte heter singe då :)
Emma: fika/shoppa/supa tillsammans imorgon? /signe

2007-10-24 @ 22:46:44
URL: http://imilk.blogg.se
Postat av: milk

Fuck.. men gud vad roligt! är det semester? - du måste kolla in min pappas ställen Silberstein och Ambulance på Oranienburgerstrasse, hälsa från mig så får du äta sushi och dricka drinkar gratis!

jag skulle jättegärna vela ses när du kommer tillbaka!

kram

2007-10-24 @ 23:24:01
URL: http://imilk.blogg.se
Postat av: Erik

Tillomed jag gillade den bilden MC

2007-10-26 @ 00:56:41

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback