Lukten vintern06, lukten hösten06.

Jag borde gå en kurs i hur man behärskar sin ilska. Jag har en väldigt arg period för att jag inte fått min flipp ännu på de människor som jag är arg på. Jag går genast upp i min falsett röst så fort jag pratar om dem. Nästa gång jag träffar dem kommer jag få ett anfall, skrika. Allt jag kommer på; alltså inget vettigt fören jag lugnat ned mig vilket är alldeles för sent.
Jag är väldigt irriterad just nu på alla sätt. Så fort det inte går som jag vill, allt från att trä en tråd i en nål till att någon kliar sig, så kryper det i kroppen, jag mår illa och blir allmänt irriterad.

GR.
Var rädd. Var väldigt rädd.

(Imorgon ska jag på fitting om allt går bra den här gången!)

image43

join our sect
Postat av: Anonym

vad är fitting?

2007-10-16 @ 16:31:49
Postat av: Emma

Det är när man ska testa kläder in för visningen!

Postat av: johanna

alltså, så känner jag också. HELA TIDEN

2007-10-16 @ 18:03:04
URL: http://www.hunnd.se
Postat av: Anonym

vilka är du arg på..?

2007-10-16 @ 20:25:27
Postat av: Emma

JA, JO DET SÄGER JAG NOG HÄR! Särskilt till en anonym. Jo det är såhär att jag tycker att, nej men lägg ned.

2007-10-16 @ 20:34:53
URL: http://passthison.blogg.se
Postat av: Anonym

man tror att du syftar på the cold swedish winter.
du svarade någon kommentar att "det är taskigt mot de inblandade."
frågan är vem det är som är taskig. jag vet ej riktigt helt och hållet vad det handlar om men att du skriver om något sådant på din blogg, DET känns taskigt. hur vet du hur det får "de inblandade" att känna?
hahahahahah ditt svar kommer väl bli "maila mig på @gmail så ska jag säga allt. snacka skit menar jag" haha shit asså.

2007-10-21 @ 22:39:21
Postat av: Emma

Jo, så klart att man kan tänka så. Dock tror jag de inblandade verkligen fattar att jag är ledsen. Andra folk har varit mer chokade än vad jag är.

2007-10-24 @ 11:58:33
Postat av: Charlott

yo emma, du är bäst, ville bara säga det. och juste the tellers! men det är chill om det inte går, vi kan käka nice krubb på "vegetariskt matcafé" ist,
Puss!

2007-10-24 @ 18:08:22
Postat av: Anonym

SLÅ SÖNDER DEM

2007-11-02 @ 16:06:04

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback