Visa mig en högre kraft.

Jag fick en engångskamera idag av min far. Jag har varit fånigt överlycklig över den. Jag var på den där castingen idag också. Hoppas jag får reda på redan imorgon om de vill ha mig. Jag en fotoläxa som går kasst för jag har verkligen noll motivation, jag har även massor av fler läxor och så funderar jag på att skippa gymnastiken imorgon eftersom Tilde och Charlott kanske inte går på den.
Hej, intressant information?
Nej, förlåt. Jag försökte väl bara få lite struktur på vad jag ska göra.

Annars så är jag bara förälskad i alla. Eller allt och alla eftersom bilder på söta grlZ kanske mer räknas som saker än människor eller nu babblar jag bara på.
Jag vill vara kär och lyssna på Jens Lekman, mycket roligare än att inte vara kär och lyssna på Jens Lekman.
image37

join our sect

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback