Imorgon sover jag tills klockan är över åtta.

Hälsosamhet är frihetsberövande. Jag sitter här och tuggar intensivt på tuggummin, även om det inte heller är så hälsosamt, bara för att jag inte vill äta mitt i natten. Jag älskade att äta alldeles för sent på dygnet. Jag och min bror brukade göra nudlar riktigt sent om nätterna. Nudelsoppa har jag inte ätit på år, det är ju inte nyttigt.
Ibland undrar jag vad jag ska göra med den här hälsosamma kroppen när det kanske egentligen är värdare att ha en ohälsosam kropp som man kan fylla med massor av roliga minnen, som att äta mitt i natten. Men den frågan löser jag senare.
Puss, puss.
image26

join our sect
Postat av: lisa

Hej varför är du vegetarian förresten?

Postat av: Emma

Har jag nämnt det? Haha, hursomhelst så är jag ju faktiskt det så antar att jag skrivit något om det. Men det var så att i fyran fick jag för mig att det var synd om djuren samtidigt som galnakosjukan kom. Detta ledda till att jag slutade äta kött och nu har det blivit så. Äter nyttigare osv p.g.a. det också.

2007-09-26 @ 21:53:10
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Sara

Emma, snälla för min skull:
ät.

2007-10-03 @ 17:15:00
Postat av: Emma

åh bilden är så fin!

2007-10-06 @ 00:15:37
URL: http://strangegirls.blogg.se

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback