Om du börjar följer jag efter.

Idag var det några flickor på bussen som var onödigt högljudda. Jag tänkte inte klaga eftersom jag kan tänka mig att jag var så i den åldern med, det kan nog hända nu förtiden också. Men när de nästan började kleta tuggummi på mig vart jag väldigt irriterad och sade att ingen i bussen tyckte om för högljudda sjuor. De sade att jag inte hade ett liv och att de faktiskt var åttor och att jag själv inte var så stor. Jag sade att nä, jag är inte heller så stor. Sedan skulle de tyvärr gå av.
Tråkigt att de gick av så tidigt. Fast rätt bra var det nog, jag kan bli ganska hetsig och hatisk i sådana situationer.
image28

join our sect
Postat av: M

haha! jag har precis flyttat till stockholm och känt samma sak väldigt många gånger. jag skulle inte ens våga vara sån i den åldern, hehe.

2007-09-30 @ 20:20:11
Postat av: e m i l e n g e l

suck. det var bättre när vi var små. då hade man respekt för de äldre.. vojne vojne.


join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback