It's hardly Jugoslavia at all

Förhoppningar inför kvällens planerade spektakel di masse. Dock är jag lite osäker på huruvida mitt sinnestillstånd och alkohol är en bra kombi eller ej. Fan, nu blir jag medveten om hur jag är och vad jag ser som kul. Jag skäms och önskar att jag var en människa utav större intressen och högre värderingar av vad som klassas som lyckobringande, kul, och också att jag kunde sluta tänka så djävla mycket. Enklast vore att vara totalt inkompetent och tycka att sälllskapet från ett glas havremjölk är mer än nog för att en hel helg ska bli lyckad.

Charlott


(fast om jag inte är så eftertänksam och bitter som vanligt, så måste jag säga att det är ett privilegium när ens problem för dagen är att besvara frågan, "Vad ska jag ha på mig ikväll?". fast sådan tur har jag inte, det är ett dammkorn, om ens det, i jämförelse med mina bekymmer just nu)
image332
Emmas bild (analog), bilden är från när Moa, jag, Isa och Emma hade det mysigaste och mest pretentiösa baket. Underbart.

image333
pic by juergen teller. underbart absurt som alla hans bilder, om man bortser från den suspekt orangea hudfärgen på blondinen i mitten, mindre underbar.


join our sect
Postat av: Emma

Den där av Tellers bilder, så underbar


join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback