Kan du ge mig min matlust?

Jag är uppe nu för att arbeta på ett SOarbete som ska redovisas idag. Jag kom på sent i går kväll att jag glömt en punkt. Jag gick upp 05.55.
Jag har ju faktiskt ingen anledning att klaga efter som det är totalt mitt fel att jag inet gjort arbetet någon anna kväll.
Fast ärligt talat känns det inte så hemskt att gå upp såhär tidigt. Lite mysigt nästan.
Här sitter jag i ett täcke tidigt på morgonen. Synd att det inte är vår och lite ljusare ute, då hade jag nog inte klagat ett skvatt.

Emma

join our sect
Postat av: Charlott

du är bäst. tack att du tagit på dig ansvaret att skriva in skiten på datorn, och inte ringde mig 0555 för sympatisnack gällande rysslands korrupta samhälle. puss

Postat av: ellen

eftersom du, om jag förstår rätt, håller på en del med foto undrar jag vad du använder för olika kameror och huruvida du framallar och dylikt. För övrigt la du för ett tag sedan upp en bild då du gjorde fotoalbum, det var ett väldigt snyggt format på de fotona, vad var det för storlek? (tror det var från din maskerad)

2008-02-21 @ 20:46:31
Postat av: Emma

ellen: Jag har precis skaffat mig en 5D. Tidigare hade jag en 400D. Jag skrev ut de där bilderna på en skrivmaskin här hemma, jag vet inte hur stora bilderna var men snäppet mindre än vad bilder brukar vara? Haha. Har inte så koll.

2008-02-21 @ 20:58:54
URL: http://passthison.blogg.se/
Postat av: Ellen

tack så mycket

2008-02-21 @ 22:07:26

join our sect

i am:
member?

mail:

URL:

your devotion:

Trackback